Online

Social Media marketing
Wanneer je je als bedrijf/organisatie online begeeft, geef je gezicht aan je werk. Je bent zichtbaar, praat, kijkt en luistert naar je followers. Heel persoonlijk is het. Het is (net :-)) echt. Hoe klinkt je stem? Welke woorden gebruik je? Ben je empathisch? Ben je grappig? Heb je een verhaal? Bedrijven moeten weten wie ze zijn en waarom ze er zijn.

Online marketingplan 
Een grondig en strategisch online marketingplan levert altijd resultaat. Het is gestoeld op bestaande organisatieplannen en trechtert vanuit daar naar vragen als welke sociale kanalen gebruiken we? En welke content gaan we maken? 

Contentkalender
Concreet onderdeel van het OMP is een kalender waarin precies staat wanneer, waar, welke content geplaatst wordt. Daardoor wordt de uitvoering van het plan heel overzichtelijk en makkelijk uitrolbaar en overdraagbaar binnen een organisatie.

Website
Nieuwe website nodig? Of nieuw onderdeel? I love it. Mijn startpunt is een organisatie strategiekaart of beleidsplan. Ik let o.a op user friendliness, vindbaarheid door SEO teksten, goeie content en webusability. Je site representeert de hele organisatie; daarom betrek ik verschillende afdelingen en laveer prima tussen webbouwer, management en andere belanghebbenden in de organisatie. 

“Content is King but engagement is Queen, and the lady rules the house!” Mari Smith, Mari Smith